reklama

Láska - najdôležitejší z citov

Dnes som si tak pri vyplňovaní jednej ankety uvedomila, čo chcem v živote. Viete, tak, aby som si mohla povedať, že sa mi môj život páči a že som s ním spokojná. Ako prvé mi napadli tri veci: spokojná rodina, zdravie a vedľa mňa niekto, s kým sa navzájom milujeme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

„Pre lásku nie je dôležité, aby sa k sebe ľudia hodili, ale aby boli spolu šťastní.“ Bridgite Bardot

Láska. Jednoduché slovo, ktoré prináša so sebou veľa. Šťastie, spokojnosť, naplnenie snov, zradu, bolesť, utrpenie... Všetci sme sa s ňou stretli a stretávame každý jeden deň. Je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Myslím, že všetkým nám je hneď ľahšie, keď máme pri sebe človeka, ktorého milujeme. Všetko je hneď jednoduchšie.

Láska je tu vždy. Aj keď ju v najtemnejších chvíľach nevidíme. Aj keď máme pocit, že už sa nikdy nevráti. Láska je to, čo nám dáva nádej. Je tým, čím najlepšie obdarujeme svojich blízkych. Keby nebola, aký by to všetko malo zmysel. Nikto nepovedal, že bude jednoduchá a jasná a vždy podľa našich predstáv. Ja osobne verím v pravú lásku. A to aj vtedy ak na to neprídete hneď. Verím, že láska naozaj premôže všetko. Ale nikto nikdy nepovedal, že neprídu ťažké dni a že vždy sa všetko podarí. Ale aj v tom je práve ten zmysel. Nájsť niekoho, kto bude ochotný ísť s vami tou cestou nech už bude akákoľvek. Niekoho, kto pre vás bude robiť veci, ktorým nebude rozumieť. Ide o to nájsť niekoho, kto vás bude milovať vždy a so všetkým.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na konci každého dňa máte dve možnosti v láske. Buď sa sústredíte na veci, ktoré vás rozdeľujú alebo sa zameriate na veci, ktoré vás práve naopak spájajú. Je len na vás, ktorou cestou pôjdete. Či sa pokúsite bojovať a vydržať, aby ste potom mohli byť najšťastnejšími ľuďmi na svete, alebo sa na to celé vykašlete pri prvom probléme.

Nikto vám nikdy nemôže sľúbiť, že bude perfektný a že nikdy neurobí niečo, čím vám ublíži. Najviac, čo si v láske môžeme sľúbiť je to, že si budeme hovoriť pravdu, že sa budeme podporovať a že sa budeme milovať ako najviac a najlepšie vieme.

Neviem teraz naisto povedať ani kde a ani s kým prežijem život. Viem, iba to, že už teraz dokážem povedať, že sľubujem, že človeka, ktorého budem milovať, budem milovať úprimne z celého svojho srdca. Môžem sľúbiť, že mu budem oporou a najlepším priateľom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Lásky je viac a je iná a inde než si myslíme.“ Maxim E. Matkin

Lucka Horváthová

Lucka Horváthová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka, ktorá má svoj názor na rôzne témy, ale aj každodenné životné zážitky a veľmi rada by sa o ne s Vami podelila. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu